Головна » Навчальний заклад » Адміністрація


Інформація про заклад

Педагогічний колектив
Наші досягнення
Науково-методична робота
Виховна робота

Адміністрація школи

 


    
   

Директор школи:
Рибак Володимир Петрович


Народився 21 серпня 1972 року в с. Лосинівка. Протягом 1979-1989 років навчався в Ніжинській загальноосвітній школі №5. Має вищу освіту. В 1994 році закінчив фізико-математичний факультет НДПІ імені Миколи Гоголя. З 1994 року працює вчителем фізики та астрономії в Ніжинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №9. З 1 вересня 2015 року директор цієї ж школи. Одружений. Має трьох дітей.

Заступник директора з навчально-виховної роботи:
Іващенко Наталія Миколаївна


Народилася 21 липня 1968 р. З 1975 по 1983 р. – навчалася в ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Ніжина. З 1983 по 1987 р. у Прилуцькому педагогічному училищі ім. І. Я. Франка. З 15.08.1987 р. призначена на посаду вчителя початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. №13 м. Ніжина. У 2004 р. переведена на посаду заступника директора з навчально-виховної роботи даної школи. З 2006 по 2008 рік працює на посаді завідуючої міським методичним кабінетом. З 1 вересня 2008 року заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ст. №9.

Заступник директора з навчально-виховної роботи:
Сердюк Алла Анатоліївна


Народилася 09 травня 1983 р. З 1990 по 2000 р. – навчалася в школі-гімназії №16 м. Ніжина. З 2000 по 2005 р. у Ніжинському педагогічному університеті ім. М.Гоголя. З листопада 2005 р. призначена на посаду вчителя інформатики ЗОШ І-ІІІ ст. №9 м. Ніжина. З 02 січня 2018 р. переведена на посаду заступника директора з навчально-виховної роботи даної школи. 


Заступник директора з виховної роботи:
Шендрик Світлана Миколаївна


Народилася 27 лютого 1970 р. Закінчила НДПІ ім. Миколи Гогогя 1992 року. Працює в ЗОШ № 9 з 1992 року. З 1 вересня 2009 року призначена на посаду заступника директора з виховної роботи. Розробляє та забезпечую систему виховної роботи в школі, основою якої є національно-культурне відродження, відновлення історичної пам'яті, формування національної самосвідомості учнів, виховання загальнолюдських моральних якостей, становлення національної системи виховання.