Завдання для самостійного опрацювання під час "вимушених канікул"

(02.03.2018 - 07.03. 2018)

Початкові класи (3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б)

Українська мова та література (5-А, 6-Б, 7-Б Алєксєєва О.М.)

Українська мова та література (5-Б, 6-Б, 7-А, 8-Б Іващенко Н.І.)

Англійська мова (3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б, 6-А, 7-Б Мохір В.В.)

Зарубіжна література (5-11 класи Шендрик С.М., Савченко В.Г.)

Математика (5-А) Фізика (9-А, 9-Б, 7-А) Інформатика (2-4 класи) Кононець Ю.Є.

Фізика (8-А, 8-Б, 10, 11 Рибак В.П.)

Історія та правознавство (5-11 класи Цинковська М.О., Андрущенко Л.М.)

Завдання для самостійного опрацювання під час карантину

(2017-2018 н.р.)

Початкові класи (3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б) з 12.02.2018 (3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б)

Українська мова та література (6-А, 6-Б, 8-А Кот В.Г.)

Українська мова та література (5-А, 6-Б, 7-Б Алєксєєва О.М.)

Українська мова та література (9-Б, 10 Назаренко К.В.)

Українська мова (5-Б, 6-А Іващенко Н.М.) з 12.02.2018 (5-Б, 6-А)

Українська мова та література (5-Б, 6-Б, 7-А, 8-Б Іващенко Н.І.)

Зарубіжна література (5-11 класи Шендрик С.М., Савченко В.Г.)

Математика (5-А, 7-А, 7-Б, 9-А, 9-Б, 10 Середа Н.М.)

Математика (5-А) Фізика (9-А, 9-Б, 7-А) Інформатика (2-4 класи) Кононець Ю.Є.

Математика (6-А, 6-Б, 8-А, 8-Б, 11 Борисовець К.Г.)

Фізика (8-А, 8-Б, 10, 11 Рибак В.)

Фізика (7-Б) Інформатика (5-А, 5-Б) (6-А, 6-Б) Балабайко Н.М.

Інформатика (7-А, 7-Б, 8-Б, 9-А, 9-Б, 10, 11 Сердюк А.А.)

Біологія (6-А, 6-Б, 7-А, 7-Б, 8-А, 8-Б, 9-А, 9-Б 10, 11 Силка О.І.)

Основи здоров'я (8-А, 8-Б Силка О.І.)

Основи здоров'я (5-7 класи, 9 класи) Економіка (11) Лазоренко Ю.П.

Англійська мова (2-Б, 6-Б, 7-А, 8-Б, 9-А, 10 Павлюк К.В.) 

Англійська мова, німецька мова (2-А, 8-А, 9-Б, 5-А, 5-Б Павлюк О.А.)

Англійська мова (3-А, 3-Б, 4-А, 4-Б, 6-А, 7-Б Мохір В.В.)

Англійська мова, німецька мова (5, 7, 11, 6, 7, 8 Драчук В.І.)

Хімія (7-11), природознавство (5-А, 5-Б), основи здоров'я (5-А) Кудіна Л.А.

Історія (4, 6, 7, 9-А, 10 Цинковська М.О.)

Історія та правознавство (8, 9, 10, 11, 5 Андрущенко Л.М.)

Географія (6-10 класи Кобернюк Л.П.)

Трудове навчання (5-А, 5-Б, 6-А, 8-Б, 9-А, 9-Б, 10, 11 Горбенко Л.В.)

Завдання для самостійного опрацювання під час карантину

(2016-2017 н.р.)

2-Б клас - учитель Коршок Г.М.
Українська мова - Добір заголовків до текстів: впр. 209 , с. 80 - усно: довести, що це текст, дібрати заголовок до тексту з поданих; впр. 211, с. 81 (коротко розказати про що говориться в тексті, дібрати заголовок - усно; письмово - завд. 3 - закінчити речення і записати його; впр. 212, с. 81 - письмово за завданнями підручника.
Математика - знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв"язування задач (с. 72-73 підручника). Завдання №445, 453 - усно. Вирази №447, 452 - письмово; Задачі №446, 448, 449 - письмово, №451 - усно.
Літературне читання - с. 52-53, О.Сенатович "Веселий сміх" - виразно читати, аналізувати за запитаннями
Природознавство - Планування спростережень за погодою взимку. с. 68-71 - читати, відповідати на питання

2-А клас - учитель Самоткан О.М.
Українська мова - "Добір заголовків до текстів" - впр. 209, с. 80 - усно: довести, що це текст, дібрати заголовок до тексту з поданих; впр. 211, с. 81 - коротко розказати, про що говориться в тексті, дібрати заголовок - усно; письмово - з. 3 - закінчити речення і записати його; впр. 212, с. 81 - письмово за завданнями підручника
Математика - Знаходження значень виразів  на дії різного ступеня. Розв'язування задач (с. 72-73 підручника). Завдання №445, 453 - усно; вирази №447, 452 - письмово; задачі №446, 448, 449, 451 - письмово.
Літературне читання - с. 52-53, О.Сенатович "Веселий сміх" - виразно читати, аналізувати за запитаннями
Природознавство - Планування спостережень за погодою взимку. с. 68-71 (підручник) - опрацювати  статті, розглянути малюнки, відповідати на питання.

2–А, 2-Б класи

Літературне читання.

Позакласне читання «Дивосвіт природи».  Читати, працювати за запитаннями після прочитаних творів, с.39-45 в книзі «Книжкова країна».

Математика.

Ділення. Знак ділення. Зв΄язок дій множення  та ділення. Розв΄язування задач.

С. 74-75 за підручником:

№461, 462, 463 усно;

№454, 467, 471– вирази письмово;

№465, 472, 475 – задачі письмово.

Українська мова.

Будова тексту. Ознайомлення зі складовими частинами тексту: початок (зачин), основна частина, кінцівка. Абзац.

С.82 – 84 за підручником:

С. 82 – ознайомитись з правилом;

Вправи 213,216 усно;

Вправи 214,217,219 письмово, за завданнями.

Природознавство.

Зимові явища в природі.

С.72 – 75, прочитати статті, відповідати на запитання.

3 класи - учителі: Красновид І.М., Чмихун Л.В.

Математика  

Повторити склад числа, повторити таблиці ділення і множення.

Д/з

1. Обчислити

40 : 8 + 0 ∙ 7                    30 + 3 + 800 + 2

0 : 9 + 9 ∙ 7                      27: 3 56

60 +10 + 100                   72: 9 – 45: 9

2. Розв’язати задачу

Сім’я придбала для консервування 4 ящики помідорів по 9 кг в кожному і 2 ящики огірків, по 6 кг у кожному. На скільки більше кілограмів помідорів, ніж огірків, придбала сім’я?

3. Обчисли периметр прямокутника, якщо його довжина в 3 рази більша від ширини, а ширина 3 см.

4. Розв’язати задачу

Купили 8 м тканини на 64 грн. З усієї тканини пошили дві блузи. На першу блузу витратили 5 м тканини, а на другу – 3 м. Скільки коштувала тканина для кожної блузи?

Читання

Читати казки українських письменників: Івана Франка, Лесі Українки,

Василя Сухомлинського, Оксани Іваненко.

Природознавство

Підготувати проект « Облаштовуємо нашу планету» . Які культурні рослини ви хотіли б вирощувати на нашій планеті? Поясніть , для чого

Українська мова

1. Запиши одним словом:

Сильна заметіль - …

Велике нещастя - ..

Великий дощ - …

Буря на морі - …

Сніг, дощ, град -…                                         

  2. Розділи слова у реченнях і запиши без помилок:

  Безтерпіннянемаєуміння. Книгавчитьякнасвітіжить.

  Сьогоднішньоїроботиназавтраневідкладай. Робочірукигоривернуть.

  Видномайстерапороботі. Беззірокнемаєнебозводу,  безмовинемвєнароду.

3. Продовж речення, визначивши головну думку:

Без зерна немає борошна. Без учнів немає …. Без книжок немає …. Без сонця немає….     Без мами немає …. Без води немає ….Без овочів немає….                       

4. Спиши текст, доповни речення.

Скоро весна 

          Скоро ліс одягнеться у листя. На узліссях зацвітуть пахуча черемха, … . У зеленій траві з’являться фіалки,…, . Бджоли впізнають їх і загудуть серед них. Прилетять з теплих країв до нас лелеки,…,…,…,… .

5. Склади речення, щоб подані слова в ньому були звертаннями:

   Мама, Україна, Київ, школа.

3 класи - учителі Чмихун Л.В., Красновид І.М.

Читання. Читати літературні казки українських та зарубіжних авторів. (Самоперевірка техніки читання: 65-75слів). Підготуватись до здачі вірша Анатолія Качана «Новорічна пригода».

Хлопчики вчать «Засівалку», дівчатка «Щедрівку» (за власним вибором, змістовну).

Українська мова. Повторити вивчене про будову слова, текст.

*Написати твір:

«За що я люблю зиму?»,

«Я хотів би (хотіла б) працювати Дідом Морозом»,

«Моє відношення до реклами. Чи можна вірити?»

Математика.

Повторити таблицю множення та ділення,

таблицю мір довжини та маси.

Природознавство.

Спостерігаємо за погодою, ведемо календар погоди. Продовжуємо роботу над проектом «Облаштовуємо планету».

4-А клас - учитель Бездольна Л.Є.
Математика - с. 77-79 - ознайомитися з правилами побудови діаграми та правилами знаходження відстані; №489, 499 - письмово; №482, 490, 502 - усно
Українська мова - с. 94 - ознайомитися із правилом визначення відмінка прикметників; впр. 179 - усно, впр. 181 - письмово
Літературне читання - О.Гончар "Солов"їна сторожка" - читати, відповідати на запитання

4-Б клас - учитель Галепа А.П.
Математика - с. 79 - опрацювати правило про швидкість, час, відстань; №. 488, 489, 498, 499, 508, 509;
Українська мова - с. 94 - опрацювати правило; впр. 181, 186 (визначити відмінки прикметників); с. 98 - опрацювати вказівки про правопис суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк-; впр. 190.
Літературне читання - с. 66-68 - виразно читати, опрацювати завдання після текстів; с. 68-70 - виразно читати, поділити текст на частини, скласти план.
Природознавство - с. 81-84 - опрацювати; підготувати матеріали до проекту "Земля - планета "вода" (про природу одного із океанів Землі).

4 класи - учителі Галепа А.П., Бездольна Л.Є.

Літературне читання

  1. С.71-72 читати, відповідати на запитання.
  2. С.51-57 (позакласне читання) читати, підготувати ілюстрацію.

Математика

1.З.518, з.519.

2.З.529, в.530.

3.Підготуватися до контрольної роботи.

Українська мова

1.С. 99, опрацювати правило, вправа195.

2. Вправа 201.

Природознавство

Підготуватися до контрольної роботи (розділ ,,Природа материків і океанів”).

Українська мова. 5-А клас (ІІ група) - учитель Іващенко Н.М.
Параграф 25, 26, 27 - вивчити правила; впр. 193 (фонетична транскрипція), 198 (І, ІІ - 3 слова розібрати за зразком), 203 (поділити слова для переносу). Повторити дзвінкі, глухі, тверді, м'які, пом'якшені  приголосні звуки.

5-А, 5-Б клас - Параграф 26,27, 28 - вивчити правила, ст. 99 - опрацювати послідовність фонетичного розбору слова, 5 слів (на вибір учня) розібрати, впр.  216 (І з. - за зразком, ІІ), 217 (тести), 220 (вставити пропущені е, и), 221 (за зразком виконати), 223 (з. ІІІ)*

Українська мова 5-А клас (І група) - учитель В.Г. Кот
ст. 88 - повторити фонетичну транскрипцію; ст. 89+конспект -  повторити тверді, м'які, пом'якшені, дзвінкі, глухі звуки, ст. 94 - повторити співвідношення звуків і букв. Впр. 198

Українська мова 5-Б клас -учителі В.Г. Кот,  Н.І.Іващенко
ст. 88 - повторити фонетичну транскрипцію; ст. 89+конспект -  повторити тверді, м'які, пом'якшені, дзвінкі, глухі звуки, ст. 94 - повторити співвідношення звуків і букв.  Впр. 198

Українська література - 5-А, 5-Б клас -учителі Н.І.Іващенко, В.Г. Кот
ст. 145-149, Прислів'я і приказки (читати й переказувати).
Дати відповіді на питання ст. 149 (завд. 11 - письмово; завдання, виділені синім кольором - письмово)

Українська мова. 6-А і 6-Б - учителі Алєксєєва О.М., Іващенко Н.І.
Параграф 38 опрацювати;
Впр. 318 (усно), 319 (письм), 321(письм), 323*

Параграф 39, впр. 324(усно), впр. 325 (письмово), 326*, 327*

Українська  література. 6-А, 6-Б
1.    Зібрати матеріал до письмового твору –роздуму на одну з тем:
«Краса людської душі» (за оповіданням В. Винниченко «Федько-халамидник»)
«Неповторний світ дитинства в поезіях Лесі Українки»
2.    На урок позакласного читання прочитати оповідання В. Винниченка «Кумедія з Костем»

ст. 78-81 (читати), відповіді на запитання.

Українська мова - 7-А клас 
Повторити - НЕ з дієприкметниками
Впр. 248, завдання І-ІІІ, виконати морфологічний розбір дієприкметників, виписаних з вправи

Повторити параграф 23 (дієприкметниковий зворот)

1)записати 10-12 речень з дієприкметниковими зворотами, зробити морфологічний розбір дієприкметника за зразком на ст.86.

2) виконати тест, ст. 92-93, перевірити себе за питаннями ст.93

Українська мова. 7-Б клас - учитель Гулак Л.М.
Повторити вивчене про дієприкметник. за словами недосліджений, нез'ясоіваний, невідремонтований скласти речення так, щоб вони ілюстрували різні правила написання НЕ з дієприкметниками.

1. Описати зовнішність (подруги, друга), використовуючи дієприкметникові звороти.

2. З орфаграфічного словника виписати 10-20 прикметників дієприкметникового походження. Скласти з ними словосполучення. Де можливо дібрати дієприкметник-паронім. Пояснити відмінності у значенні.

Українська література - 7-А клас
Дати відповідь на питання 1-12 ст. 142 (письмово)

Скласти узагальнену таблицю "Дитинство Михайлика"

Підготуватися до написання твору за повістю "Гуси-лебеді летять" (підібрати цитатний матеріал)

Українська мова. 8-А - учитель Гулак Л.М.
Повторити параграф 10-15; впр. 144, 146, 150 (варіант Б)*

Параграф 16 (вивч. правила), впр.156, 157.

Параграф 17 (вивч. правила), впр.161, 163, 167.

Українська мова. 10 клас - учитель Гулак Л.М.
параграф 37-39; впр. 459, 470, 478; (с. 218 - назустріч тестуванню впр. 1-8)

Впр. 472, 473, 490, 495, 493 (ст. 214-217, прочитати)

Українська мова. 11 клас - учитель Гулак Л.М.
Повторити вивчене про складне речення. Параграф 34-35; впр. 399, 400, 405

Параграф 42-43, впр. 495, 496.

Українська література. 8-А клас - учитель Гулак Л.М.
Вивчити поезію І.Малковича "Із янголом на плечі" та одну поезію поетів Чернігівщини про природу.

І.Карпенко-Карий "Сто тисяч", М.Коцюбинський "Дорогою ціною".

Українська література. 10 клас - учитель Гулак Л.М.
Прочитати драму І Франка "Украдене щастя". Законспектувати статті  "Що таке поступ?" та "Із секретів поетичної творчості".

М.Коцюбинський "На камені", "Цвіт яблуні", "Intermezzo", "Тіні забутих предків", "Хвала життю", "На острові"

Українська література. 11 клас - учитель Гулак Л.М.
Написати твір на одну із тем: 1. Релігійні мотиви в поезії Богдана-Ігоря Антонича;
2. Загальнолюдські мотиви та гуманістичні цінності в повісті О. Турянського "Поза межами болю".
Прочитати твір У.Самчука "Марія" та твори письменників Чернігівщини про голодомор.

І.Багряний "Тигролови", О.Довженко "Україна в огні".

Українська мова - учитель  Назаренко К.В.
8-Б клас - Тихоша В.І., Караман С. О., Мартос С.А. Українська мова . 8 клас. Новий підручник.    Вивчити § 33-34. Вправи 352, 360, 364.
Тихоша В.І., Караман С. О., Мартос С.А. Українська мова . 8 клас . Старий підручник. Вивчити § 15. Вправи 192, 199, 212.

9 клас - Вивчити  § 27. Вправи 333(усно), 335, 336 (письмово).

Українська література - учитель Назаренко К.В.
8-Б клас - Прочитати один із творів до уроку позакласного читання
1.    О.Думанська «Школярка з передмістя»
2.    Марина і Сергій Дяченки «Ритуал»
3.    Ю. Логвин «Таємна перлина» або «Танці шайтана»
4.    І.Сенченко «Діамантовий берег», «Руді вовки», «Чорна брама».
9 клас -  Дочитати  повість Г. Квітки-Основ̕ яненка «Маруся». Опрацювати с.134-139 підручника. Підготувати переказ одного з обрядів, використаних у повісті «Маруся», характеристику образів Марусі та Василя.

Українська мова,  8-Б клас

Учитель Назаренко К.В.

Тихоша В.І., Караман С. О., Мартос С.А. Українська мова . 8 клас. Новий підручник

Тихоша В.І., Караман С. О., Мартос С.А. Українська мова . 8 клас . Старий підручник

Вивчити § 35.

Вправи 370, 373, 374.

Вивчити § 16.

 Вправи 204,  205, 206..

Українська література, 8-Б клас

Учитель Назаренко К.В.

Прочитати один із творів до уроку позакласного читання

  1. О.Думанська «Школярка з передмістя»
  2. Марина і Сергій Дяченки «Ритуал»
  3. Ю. Логвин «Таємна перлина» або «Танці шайтана»
  4. І.Сенченко «Діамантовий берег», «Руді вовки», «Чорна брама».

Українська мова, 9 клас

Учитель Назаренко К.В.

Повторити   § 22-27. Вправи 338, 339.

Українська література, 9 клас

Учитель Назаренко К.В.

На урок позакласного читання про читати повість Г.Квітки-Основ̕ яненка «Конотопська відьма».

Історія - учитель Андрущенко Л.М.
Всесвітня історія   -  7-А, 7-Б кл. -  параграф  11, с. 127 ( заповнити  таблицю)
Історія України – парагр. 11, скл. тести
8-Б Історія України – парагр. 23
9 кл. Правознавство – парагр. 10, завд. 1-8
10 кл. Історія України – парагр. 16-17, тезисний  конспект
11 клас Всесвітня історія – парагр. 12, завд. 1-7
              Історія України  - парагр. 8, завд. 1-10
                                                                                
Англійська мова - учитель Мохір В.В. 
3А, 3Б класи -    с. 62-63 читати та перекладати текст
4Б клас    -    с.85-86, впр. 1, 2, 3
5А клас    -    с.90, впр.1, 2, с.91, впр. 3, 4
6Б клас    -    с. 73, впр. 3, 4

3А та 3Б класи – скласти кросворд за вивченими темами

4Б клас – скласти кросворд за вивченими темами

5А клас – скласти розповідь про плани на зимові канікули (зі структурою  to be going to)

6Б клас – скласти розповідь про плани на зимові канікули

Англійська мова - учитель Павлюк Олена Анатоліївна
8-Б
1)    впр. 3 (a, b) c. 98-99
2)    впр. 4 (а) – скласти правила для твоєї «досконалої» школи
3)    домашнє читання: впр. 1,2,4 ст. 106-109
7-А
1)    домашнє читання: впр. 1-4, ст. 42-43
2)    творче завдання: меню на свято і рецепт улюбленої страви
6-А, 6-Б
1)    впр. 2, ст. 69
2)    впр. 3-4 ст. 73-74
3)    творче завдання: улюблена українська страва (рецепт)
4-A
1)    впр. 1,2 ст. 92-94
2)    творче завдання: листівка до свята Св. Миколая

4 клас - скласти кросворд за вивченими темами із завданнями (англ. чи укр. мовою)

6 клас – плани на зимові канікули

7 клас – плани англ. другу на зимові канікули

8 клас – в. 7, 8, 9 (зробити проект «Школа моєї мрії»); домашнє читання с.54-57, в. 1-8

Англійська мова - учитель Павлюк Катерина Віталіївна
9 клас
1)    впр. 6 ст. 91 (написати листа до англійської газети “English Bridge”, в якому потрібно розповісти про будь-який винахід, що вам подобається)
2)    впр. 5 (а, b) ст. 93 – прочитати текст про академіка Корольова та доповнити його словами із таблиці, наведеної вище; виписати слова до словника з перекладом; дати відповіді на запитання після прочитання тексту
3)    впр. 6 ст. 94 (підготувати повідомлення про відомого науковця або винахідника за зразком, поданим у підручнику)
4)    впр. 1 ст. 95-96 (прочитати текст, підібрати заголовки до кожного із абзаців, дати переклад тексту) + виписати нові ЛО з перекладом
8-А
1)    впр. 3 (a, b) c. 98-99
2)    впр. 4 (а) – скласти правила для твоєї «досконалої» школи
3)    домашнє читання: впр. 1,2,4 ст. 106-109
7-Б
1)    домашнє читання: впр. 1-4, ст. 42-43
2)    творче завдання: меню на свято і рецепт улюбленої страви
6-А
1)    впр. 2, ст. 69
2)    впр. 3-4 ст. 73-74
3)    творче завдання: улюблена українська страва (рецепт)
5-Б
1)    впр. 2, ст. 86 (прочитати та перекласти текст)
2)    впр. 3, ст. 87 (поєднати дії з іменами дітей, хто їх виконував)
3)    впр.5, ст. 87 (переписати речення, доповнивши їх граматичним часом Present Perfect)
4)    впр. 7, ст. 87 (написати оповідання у формі міні-проекту про свої свої хоббі/захоплення, включаючи наступні пункти, що подані нижче у підручнику)
5)    вивчити неправильні дієслова, позначені раніше у класі
6)    впр. 1,2,3 ст. 93 (виконати письмово граматичні вправи)

Учитель: Павлюк К. В.

5 клас - скласти розповідь про плани на зимові канікули (зі структурою  to be going to)

6 клас – плани на зимові канікули

7 клас – плани англ. другу на зимові канікули

8 клас – в. 7, 8, 9 (зробити проект «Школа моєї мрії»); домашнє читання с.54-57, в. 1-8

9 клас – написати твір «Мої плани на зимові канікули»

Англійська мова - учитель Драчук В. І.
4Б клас   - с.85-86, впр. 1, 2, 3; ст. 60-61 впр.2, 3
11 клас    -    с.44-45, впр.1 ,2, с. 46, впр.6 ,7; ст.46 впр. 6-8
10 клас    -    с. 41-42, впр.17, 18, с.42 впр.19; ст.46 впр. 6-8

Німецька мова - учитель Драчук В.І.
7А клас    -    с. 67, впр.5, 7;ст.72-73 впр.1-3
7Б клас    -    с.48, впр.5, с. 49, 1А,Б; ст.52 впр. 6, ст.53  впр.1
6А, 6Б класи    -  с. 64, впр. 5,6, повт. Впр.1, с.60, впр.1, с. 62; ст.68 впр.2-3
5А, 5Б клас-      с.68, впр. 3 (письм), с. 69, впр.5, 6; ст.83 впр.1-3, 10

Німецька мова - учитель Примушко І.М.
5 –й клас – ст. 93 (вивчити назви місяців року, запис. в словник ); ст. 94,  впр. 2 (усно), 3 (письм.)
6-й клас  - ст. 71,  впр. 1 (правило ); ст. 72,  впр. 2 (прочитати листа)
7 -А  клас – ст. 72-73 впр. 2,3
7-Б – ст. 80 впр.2 , ст. 81 впр.3 ( записати форми відмінювання модальних дієслів  konnen- могти,  mussen- мусити) , ст.82,  впр.5 –письмово.

Біологія – учитель Силка О.І.
6 клас – опрацювати параграф 29, завдання на сторінці 132, повторити поняття фотосинтез.
7 клас – опрацювати параграф 33, скласти конспект, завдання на сторінці 145, письмово завдання «Діяльність».
8 клас – опрацювати параграф 26. скласти конспект,  завдання на сторінці 132, виконати проект( на вибір):
 1. Визначте тип своєї шкіри на різних ділянках обличчя, рук. 
 2. Складіть правила догляду за своєю шкірою. 
9 клас – опрацювати параграф 36, завдання 1-4, 5*, підібрати інформацію про захворювання шкіри та їх профілактику.
10 клас - опрацювати параграф 21, завдання 1-7, 8*, 26, скласти конспект завдання 1-7,8*,9*скласти таблицю по двомембранних органелах. 
11 клас – опрацювати параграф 38,  завдання 1- 5, 6*. Повторити тему 
«Популяція – форма існування виду, компонент екосистеми й одиниця еволюції».

Основи здоров’я – учитель Силка О. І.
7 клас – опрацювати параграф 13, підготувати інформацію про захворювання шкіри та правила догляду за нею.
9 клас – опрацювати параграф 15. скласти проект самовиховання, виконати практичну роботу №6.

Екологія - учитель Морміль В.А.
11 клас - вивчити параграф 15-16, підготувати міні-проект "Модель ландшафтно-екологічної оптимізації земельних угідь своєї місцевості"; підготовка до контрольної роботи (повт. параграф 6-16)

Трудове навчання - учитель Горбенко Л.В.
7-Б клас - доробити вироби, зв'язані гачком.
8-Б клас - продовжити пошиття спідниць
9 клас - закінчити вишиті гладдю вироби 
10 клас - доробити ялинкову гілку з бісеру
11 клас - виготовити листівку в техніці "нитяна графіка"

Образотворче мистецтво - учитель Квока О.А.

6-А клас, 6-Б клас:   Підготувати вітальну листівку до свята Святого Миколая (Художні матеріали-за вибором)

7-А клас, 7-Б клас: Підготувати Новорічну іграшку до свята Нового Року (Художні матеріали-за вибором. Бажано з використанням новорічної мішури)

ФІзична культура - учителі Дейнега Т.А., Гриненко В.М.
5-11 клас - виконувати вправа ранкової гімнастики

Математика - учитель Середа Н.М.
6 клас -  §18 – розібрати розв´язані задачі № 1, 2, 3.
Виконати № 792, 795, 799
8 клас. Алгебра
§12 повторити. Виконати № 548, 550, 561
8 клас. Геометрія
§11 – вивчити теореми, опрацювати розв´язані задачі на сторінках 100 -101.
Виконати № 493, 494
9 клас. Алгебра
§14 – розібрати  розв´язані приклади
Виконати № 391 (а), 393 (б, в, г)
9 клас. Геометрія
§9 повторити
Виконати № 327, 329

6 клас -  §18 – розібрати розв´язані задачі на сторінках 138 - 139
Виконати № 810, 814, 822
8 клас. Алгебра
§8 - 12 повторити. Виконати тести на сторінці 122
8 клас. Геометрія
§12 – вивчити теореми
Виконати № 540, 542
9 клас. Алгебра
Розібрати ст. 106-109, опрацювати приклади 1, 2, 3 на ст. 110 -111. Виконати №404, 406
Виконати № 391 (а), 393 (б, в, г)
9 клас. Геометрія
§9 повторити
Виконати № 332. Умову задачі №335 вивчити як теорему

Математика - учитель Борисовець К.Г.

5 клас. Математика

Прочитати ст. 165-167, 175-177. Вивчити формули.

Опрацювати задачі 1 і 2 ст. 167-168. Виконати № 758, 759, 790, 791(1), 792 (1)

Вивчити формули на сторінці 177

Виконати № 803, 808

Прочитати сторінки 182-183, опрацювати задачі № 1, 2, 3 на сторінках 183-184

Виконати 823, 825

7 клас. Алгебра

Опрацювати приклад 2 на сторінці 89.

Виконати № 389, 387, 399 (б, в), №392, 395.

7 клас. Геометрія

Виконати № 316 (2), 318 (2), 327, 332 (2), опрацювати параграф 11, вивчити теорему, №365 (2), 366.

10 клас

Прочитати ст. 206, 207, 212. Опрацювати задачу на ст. 207, задачу 1 на ст. 213.

Виконати на ст.211  № 241, 242 (1), 215, 255 (1), 266, 267

Опрацювати параграф 41, вивчити теореми, №313 (1,2), 315 (1), 316(1)

11 клас

Вивчити формулу ст. 223. Опрацювати приклад 1 на ст. 224

Виконати на ст.232  № 200 (1-3, 6-8)

Опрацювати приклади 1 – 4 на ст. 236 – 238

Виконати № 206 (1, 2, 5, 6)

Фізика - учитель Рибак В.П.
фізика - 7 клас
Опрацювати тему "Явища інерції. Інертність тіла. Маса тіла". Параграф 14-15, впр. 15 (2, 3, 8)

Опрацювати тему "Густина речовини". Параграф 16, впр. 16(1, 2 6*)
фізика - 9 клас
Опрацювати тему "Розв'язування задач з теми "З'єднання провідників". Повторити параграф 17-20; з. 130, 136, 144

Опрацювати тему "Розв'язування задач з теми "Робота та потужність електричного струму". Повторити параграф 19-22, №145, 151, 157.
Фізика - 10 клас
Опрацювати тему "Механічна енергія. Кінетична та потенціальна енергія". Параграф 33-35; впр. 28 (2, 3), 29 (1), 30 (1).

Опрацювати тему "Закон збереження енергії". Параграф 36, впр. 31 (3, 4).

Фізика - учитель Кононець Ю.Є.
фізика - 8 клас.
Параграф 17, 18 - повторити, ст. 92-94 опрацювати, впр. 17, №2; впр. 18 №1,2 (підготуватися до контрольної роботи, виписати формули у таблицю)
Фізика - 11 клас
Параграф 25, 26 - повторити. Параграф 27 - опрацювати; ст. 144, №249, 251, 253, 262*

Хімія - учитель Кудіна Л.А.
7 клас - параграф 15-16 - опрацювати, з. 1-11 на ст. 114 - письмово, впр.10
8 клас - параграф 24-25 - опрацювати, з. 1-4, ст. 128, впр.3-4 ст.132
9 клас - параграф 14-15 - опрацювати, з. 133, 134, 135
10 клас - параграф 11, 13 з 103 - 106, впр.127, 128
11 клас - параграф 23-24, з 196-205, впр. 206-212

Зарубіжна література - учитель Шендрик С.М., Савченко В.Г.
5-і кл.- учитель Шендрик С.М.
Прочитати оповідання «Снап» Е.Сетона –Томпсона.Скласти план до І частини(письмово).Усний переказ І частини за складеним планом
6-і кл - учителі Савченко В.Г, Шендрик С.М.
Прочитати повість М.В.Гоголя «Ніч перед Різдвом»,знайти елементифольклору:традиційні образи,різдвяні символи,елементи казки
7-і кл. - учитель Шендрик с.М.
Вивчити напам’ять вірш Д.Р. Кіплінга «Якщо…»
8-і кл - учитель Савченко В.Г.
Опрацювати сторінку підруника стор.136-137,скласти тези про дітературу Східного Відродження.Омар Хайям.Рубаї. 4 рубаї за вибором вивчити напам’ять
9 кл - учитель Савченко В.Г.
Читати казку-новелу Т.А.Гофмана «Крихітка Цахес»
10 кл. - учитель Савченко В.Г.
Прочитати роман Ф.Достоєвського «Злочин і кара»Поміркувати,у чому суть теорії Раскольникова
11кл. - учитель Шендрик С.М.
Проект по творчості поетів «срібної доби» російської поезії. Вивчити напам’ять одну поезію за вибором учнів.

5 класи - повість М.Твена "Пригоди Тома Сойєра"

6 класи - оповідання А.П.Чехова "Хамелеон"

7 класи - дібрати матеріал до характеристики Ассоль і Грея (О.Грін "Пурпурові вітрила")

8 класи - "Пісня про Роланда"

9 класи - життя та творчість П.Гейне, вивчити напам'ять вірш про кохання за вибором

10 клас - дібрати матеріал до характеристики Лужина та Свидригайлова, обраг Петербурга в романі

11 клас - прочитати п'єсу Б.Брехта "Життя Галілея"

Природознавство - учитель Кудіна Л.А.
5 клас - параграф 23-24 опрацювати, з. 1-4 - письмово

Основи здоров'я
5 клас - ст. 86-89 - опрацювати, правила роботи за комп'ютером виписати в зошит; повідомлення "Історія виникнення телебачення"*
8 клас - параграф 11 - опрацювати, підготувати повідомлення "Пірсинг і татуювання", "Небезпека пластичної хірургії"; проект "Як стати красивим"*

Завдання для самостійного опрацювання під час карантину

(2015-2016 н.р.)

Англійська мова (підручник для 7 класу, підручник для 4 класу)

Історія

Математика (Кононець Ю.Є.)

Математика (Середа Н.М.)